Homeopatia

Homeopatia vindecă un procent de cazuri mai mare decât orice altă metodă de tratament și este fără îndoială mai sigură și mai economică decât cea mai completă știință medicală actuală – Mahatma Gandhi.

Homeopatia are ca scop readucerea și menținerea stării de sănătate și reinstaurarea echilibrului intern și extern al organismului uman. Aceasta înseamnă găsirea optimului individual și restabilirea funcționării armonioase a individului, atât din punct de vedere fizic cât și mental-emoțional.Homeopatia

Scurt istoric
Homeopatia este practicată de aproape două sute de ani în occident, germanul Samuel Hahnemann fiind considerat intemeietorul homeopatiei moderne în secolul al XIX-lea. Înaintea lui Hahnemann, Paracelsus spunea: „Toate lucrurile sunt otrăvuri sau medicamente, singură doza face ca un lucru să nu fie otravă, ci medicament”.

De exemplu consumul în cantități excesive al unui aliment preferat – mierea – poate duce la diabet, dar în cantități mici, mierea este un medicament fără egal.

Principiul „similia similibus curantur” înseamnă tratarea bolnavului (și nu a bolii) cu un remediu diluat infinitezimal și potențat (de proveniență naturală), care în cantități ponderale este capabil să provoace la individul sănătos simptome asemănătoare cu cele ale bolii pe care o vindecă homeopatic.

Tratează cauza, nu efectul
Homeopatia tratează cauza și nu efectul. Simptomele sunt privite ca indicatori, ca un limbaj al organismului de a anunța existența unui dezechilibru în organism, și nu ca boală în sine. Ele indica o dezordine, o perturbare a diferitelor campuri energetice ale fiintei umane. Tratarea doar a simptomelor nu este suficienta pentru vindecare – dupa cum oprirea becului indcator de benzina care clipeste la bordul masinii, indicand lipsa combustibilului, nu umple rezervorul cu benzina.

Utilă in cazuri acute

Contrar prejudecatii ca remediile homeopatice nu sunt eficiente in cazuri acute, ele acționează imediat și profund, aplicate în cunoștință de cauză – pentru că acțiunea lor este la nivel energetic și nu doar la nivel fizic.

În homeopatie nu există rețete prefabricate, pe principiul: „ce să iau în caz de durere de cap sau de stomac”. Așa cum nu există două persoane identice în univers, nu există nici patologii identice – căci lecțiile pe care ne învață boala sunt individuale și unice. Fiecare caz are particularitățile sale, de care homeopatia ține seama în detaliu, asigurând o vindecare profundă și de durată.

Daca esti interesat de mai multe informatii nu ezita sa ne contactezi.